Найдите исполнителя для вашего проекта прямо сейчас!
Разместите заказ на фриланс-бирже и предложения поступят уже через несколько минут.

1) Стиль класу: заборонити команду «закрити» в системному меню;

перемальовування вікна при зміні вертикального та горизонтального розміру;

посилати повідомлення віконній процедурі при подвійному натисканні миші,

якщо курсор знаходиться в межах вікна.

Тип іконки: IDI_APPLICATION.

Тип курсору: IDC_HELP.

Колір фону вікна: світло-сірий.

Ім’я класу вікна: ім’я студента (англійською мовою)

Стиль вікна: вікно має заголовок і рамку; у вікна є кнопка мінімізації та

системне меню; створюється спочатку мінімізоване вікно.

Позиція вікна: по лівому краю екрану шириною 500 і висотою 200 точок.

За допомогою меню організувати зміну розміру вікна програми, коліру

фону та рядку заголовка.

Програма повинна містити меню, в якому є пункт «Про програму»,

вибравши який, визивається діалогове вікно з інформацією про студента.

Діалогове вікно повинно містити 3 кнопки: «ОК», «Закрити», «Докладніше».

При натисканні кнопки закриття програми користувачеві повинно

виводитись спливаюче вікно з запитом на підтвердження закриття вікна, що

міститиме текст «Ви впевнені?» та 2 кнопки: «Так, закрити все одно» та «Ні,

продовжити роботу». Натискання кнопки «Так, закрити все одно» повинно

призводити до закриття програми.

2) Написати програму, яка розміщує у довільних координатах екрану

введений символ. Програма реалізує переміщення символів вікном додатка під

час натискання клавіш NUMPAD. При натискуванні клавіші «5» останній

введений символ прив’язується до положення миші та переміщується разом з

нею. Натискання клавіші «0» відв’язує кнопку від миші.

Реалізувати вивід наступної інформації:

- інформація про метрику: величина прямокутника, потрапляючи в який

зараховується подвійне клацання миші, мінімальну і максимальну ширину

іконки;

- інформація про пристрій: ширину і висоту (в пікселях) монітора;

- інформація про шрифт: усереднену величину символу рядка і величину

простору над символом для спеціальних знаків.

3) Написати програму, яка заповнює клієнтську область вікна

різнокольоровими квадратами одного розміру. При зміні розмірів вікна,

відбувається перемальовування, причому кількість квадратів залежить від

розмірів вікна. Зміна кольорів квадратів при перемальовуванні не відбувається.

У кожен квадрат вивести його координату у загальній сітці (тобто перший

квадрат матиме відносні координати (1;1), його сусід праворуч (2;1), сусід знизу

(1,2)) та RGB значення його кольору протилежним відносно 122 у палітрі

кольором (тобто для кольору (0, 110, 100) протилежним буде колір (255, 134,

144)). Додати у меню програми функцію «Заміна», при натисканні якої квадрати

випадково змінюють своє положення, проте не змінюють своїх номерів та

кольорів.

4) В клієнтській області вікна створити три кнопки, які визначаються

користувачем (OWNERDRAW). Кнопки повинні бути аналогами кнопок

PUSHBUTTON. За допомогою трьох вікон редагування «edit» можна змінювати

текст вищевказаних кнопок. За допомогою кнопок – перемикачів (radiobutton)

організувати відображення в полі кнопки іконок з ресурсного файлу замість

тексту. Три прапорця (checkbox) дозволяють робити невидимою відповідну

кнопку, яка визначається користувачем.

год назад
guest_16746863063425
год в сервисе
Был
год назад